Педагогічна спрямованість підготовки фахівців з музичного мистецтва: теоретико-практичні підходи до її реалізації

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджується проблема педагогічно-практичного спрямування підготовки фахівців з музичного мистецтва. Пропонуються оригінальні підходи до навчання музикантів-педагогів. Розглядаються переваги такого способунавчання як жанрово-стильовий метод; привертається увага до професійно-педагогічної мобільності музикантів-педагогів. Визначаються передумови самореалізацїі та саморозвитку студента - майбутнього педагога. Акцентується увага на педагогізацїі спеціальних музичних дисциплін.
The article is devoted to the problem of pedagogic directions of the music art specialists training; original approaches to the musicians-teachers educations. Advantages of such method of studies are examined as genre-stylish method; come into a notice to professionally pedagogical to mobility of musicians-teachers. Pre-conditions of self¬realization and self-development of student are determined - future teacher. Attention is accented on pedagogical of the special musical disciplines.
Опис
Ключові слова
фахівці з музичного мистецтва, педагогічно-практичний напрям підготовки, жанрово-стильовий метод, професійно-педагогічна мобільність, music art specialists, pedagogic-practical direction of studies, genre- stylish method, professionally pedagogical mobility
Бібліографічний опис
Єременко, О. В. Педагогічна спрямованість підготовки фахівців з музичного мистецтва: теоретико-практичні підходи до її реалізації [Текст] / О. В. Єременко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 332–339.