Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього журналіста

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто філософські, педагогічні, психологічні та журналістські підходи до розуміння феномену творчості і творчого потенціалу; вказано на суперечності у практиці журналістської освіти, що актуалізують проблему розвитку творчого потенціалу студентів; окреслено складові педагогічно комфортного середовища для активізації творчого потенціалу та педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього журналіста.
The article considers the philosophical, pedagogical, psychological and journalistic approaches to the understanding of the phenomenon of creativity and creative potential; indicated on the contradictions in the practice of journalism education, which actualize the problem of development of students' creative potential; defines components of pedagogical comfortable environment for the creative potential and the pedagogical conditions of development of creative potential of future journalist.
Опис
Ключові слова
журналіст, журналістське середовище, особистість, професійна освіта, розвиток, самореалізація, творчий потенціал, творчість, journalist, journalistic environment, personality, professional education, development, self-realization, creative potential, creativity
Бібліографічний опис
Дяченко, М. Д. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього журналіста [Текст] / М. Д. Дяченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 198–194.