Педагогічні умови реалізації моделі формування ціннісних переконань майбутнього музиканта-педагога

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто проблему формування ціннісних переконань майбутнього музиканта-педагога. Ціннісні переконання розглядаються як компонент професійного світогляду, розглядається їх пріоритетність. Уточнюється сутність поняття «умова»; висвітлюються психолого-педагогічні умови, які уможливлюють реалізацію моделі формування ціннісних переконань майбутнього музиканта-педагога.
The problem of forming of the valued persuasions of future musician-teacher is examined in the article. The valued persuasions are examined as a component of professional world view, their priority is examined. Essence of concept «condition» is specified; light up psychologic-pedagogical terms which do possible realization of model of forming of the valued persuasions of future musician-teacher.
Опис
Ключові слова
музична педагогіка, професійна підготовка музиканта- педагога, модель, ціннісні переконання, musical pedagogics, musician-teacher's vocational training, model, valued persuasions
Бібліографічний опис
Бєлікова, О. А. Педагогічні умови реалізації моделі формування ціннісних переконань майбутнього музиканта-педагога [Текст] / О. А. Бєлікова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 291–300.