Реформування середньої освіти Великої Британії наприкінці XX – на початку XXI століття

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті зроблена спроба аналізу реформування середньої освіти Великої Британії; наведено принципи й механізми освітніх реформ; висвітлено Національний навчальний план, який спрямований на забезпечення широкої, збалансованої й системної програми навчання.
The article attempted to analyze the reform of secondary education UK, listed principles and mechanisms of educational reforms, highlights the national curriculum, which aims to provide broad, balanced and systematic training programs.
Опис
Ключові слова
реформа, освітня реформа, навчальний план, тенденція, диференціація, освіта, реформування, якість освіти, reform, education reform, curriculum, trends, differentiation, education, reform, quality education
Бібліографічний опис
Лиценко, І. О. Реформування середньої освіти Великої Британії наприкінці XX – на початку XXI століття [Текст] / І. О. Лиценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 133–140.