Динаміка психофункціональних показників учнів військового ліцею в процесі навчання

Анотація
У статті наведено результати дослідження деяких показників розумової діяльності учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою. Динаміка більшості психофізіологічних параметрів протягом першого року навчання ліцеїстів свідчить про достатньо високу продуктивність їх розумової діяльності, що забезпечується значним напруженням адаптаційних механізмів з проявами ознак вираженого стомлення.
In the article the results of research of some mental performance indicators are presented student lyceum with the increased military-physical preparation. The dynamics of most psychophysiological parameters during first-year of teaching of students of lyceum testifies to the high enough productivity of their intellection, that is provided considerable tension of adaptation mechanisms with the displays of signs of the expressed fatigue.
Опис
Ключові слова
навчальний процес, розумова працездатність, увага, емоційний стан учнів ліцею, адаптація до навчання, educational process, mental capacity, attention, emotional state of student lyceum, adaptation to teaching
Бібліографічний опис
Іванова, О. І. Динаміка психофункціональних показників учнів військового ліцею в процесі навчання [Текст] / О. І. Іванова, Л. М. Басанець, А. О. Пащенко [та ін.] // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 87–93.