Сучасні організаційно-методичні інновації викладання у медичному ВНЗ в умовах кредитно-модульної системи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті узагальнено досвід використання сучасних форм організації роботи студентів з використанням кейс-методу на практичних заняттях клінічних кафедр. У процесі використання такої форми роботи здійснюється підготовка майбутніх лікарів до професійної діяльності та формуються навички неперервної освіти, що є вкрай необхідними для висококваліфікованих конкурентоспроможних фахівців.
The article summarizes the experience of using modern forms of student's organization with the help of case-method on the practical lessons in clinical departments. Using this form of student's organization prepares future doctors for the profession and forms skills of lifelong learning that is essential for highly qualified competitive professionals.
Опис
Ключові слова
студент, «покоління NeXt», викладач, кейс-метод, клінічна кафедра, самостійна робота, індивідуальна та групова діяльність, student, «Generation NeXt», teacher, case-method, clinical department, independent study, individual and group activities
Бібліографічний опис
Гопцій, О. В. Сучасні організаційно-методичні інновації викладання у медичному ВНЗ в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / О. В. Гопцій, І. І. Зелена, Н. М. Железнякова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 270–274.