Механізми творчої діяльності у формуванні пізнавальної самостійності старшокласників

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Самореалізація пізнавально-творчого потенціалу учнів, зокрема такоо його важливого компонента, як пізнавальна самостійність, на сьогодні вважається провідною вимогою до сучасної освіти. У статті розкриваюто основні змістові характеристики і наведено приклади застосування в евристичному навчанні механізмів пізнавально-творчої діяльності, які забезпечують успішне формування значущої особистісної якості старшокласників - пізнавальної самостійності.
Cognitive and creative pupil's potential, such important element as cognitive independence can be considered one of the most important demands to modern education. Some main features and the examples of using cognitive and creative activity in heuristic education are given in the article. They can provide a successful forming of a valuable personal feature of seniors like cognitive independence.
Опис
Ключові слова
евристичне навчання, самостійна робота, пізнавальна самостійність, навчальна технологія, механізми творчості, пізнавально-творча діяльність, heuristic education, independent work, cognitive independence, education technology, mechanisms of creativity, cognitive and creative activity
Бібліографічний опис
Усенко, H. M. Механізми творчої діяльності у формуванні пізнавальної самостійності старшокласників [Текст] / H. M. Усенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 262–269.