Особливості андрагогічної моделі навчання за М. Ноулзом

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті визначено концептуальне підґрунтя андрагогічної моделі М. Ноулза, розкрито сутність Ноулзівських концепцій принципів навчання дорослої людини, андрагогічного процесу, самоспрямованого навчання, навчання за контрактом та навчання протягом життя, що лягли в основу андрагогічноїмоделі.
The article defines the conceptual base of M. Knowles' andragogical model, reveals the essence of M. Knowles' concepts of adult learning principles, andragogical process, self- directed learning, contract learning and lifelong learning which formed the foundation of the andragogical model.
Опис
Ключові слова
андрагогічна модель, М. Ноулз, принципи навчання дорослих, андрагогічний процес, самоспрямоване навчання, навчання протягом життя, andragogical model, M. Knowles, adult learning principles, andragogical process, self-directed learning, contract learning, lifelong learning
Бібліографічний опис
Литовченко, I. M. Особливості андрагогічної моделі навчання за М. Ноулзом [Текст] / I. M. Литовченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 172–181.