Аналіз системоутворюючих компонентів педагогічного керівництва самовихованням дітей та підлітків у структурі діяльності скаутської організації

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті визначено суть, основні характеристики системи самовиховання в скаутизмі, розкрито функціональні можливості скаутської системи виховання і самовиховання, науково обґрунтовано напрями застосування системи самовиховання скаутингу у діяльності сучасних дитячих і молодіжних організацій.
The content of this paper is to some effect, the main characteristics of the system in a self-skautizmi, the disclosure features scouting system of education and self-education, the scientific justification for the use of self-direction in the scouting activities of modern children's and youth organizations.
Опис
Ключові слова
самовиховання, скаутинг, виховна система, діти, підлітки, громадська організація, самореалізація, самоствердження, виховання, педагогічні категорії, ідеал виховання, скаутський патруль, self, Scouting, educational system, children, adolescents, social organization, self, self-education, educational categories, ideal of education, scout patrol
Бібліографічний опис
Рибалко, П. Ф. Аналіз системоутворюючих компонентів педагогічного керівництва самовихованням дітей та підлітків у структурі діяльності скаутської організації [Текст] / П. Ф. Рибалко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 4 (22). – С.413–421.