Завдання та структура адаптаційно-коректувального тренінгу з російської мови для іноземних студентів 1 курсу нефілологічного профілю навчання

Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто проблеми входження іноземних студентів до академічного простору навчального закладу, запропоновано структуру адаптаційно- коректувального тренінгу з російської мови, обґрунтовано необхідність формування загальнонавчальних умінь, умінь самоконтролю та самокорекції.
The article deals with the problems of entering of foreign students to the academic environment of High School Institution, the structure of the Russian Language Adapting- Correcting training is offered, the necessity of forming the educational and self-control and self-correction skills has been proved.
Опис
Ключові слова
іноземні студенти, адаптаційно-коректувальний тренінг, російська мова, загальнонавчальні вміння, foreign students, adapting-correcting training, Russian language, educational skills
Бібліографічний опис
Шульга, І. М. Завдання та структура адаптаційно-коректувального тренінгу з російської мови для іноземних студентів 1 курсу нефілологічного профілю навчання [Текст] / І. М. Шульга // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С.436–442.