Методичні рекомендації щодо використання відео у навчанні аудіювання текстів другою іноземною мовою

Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті подані методичні рекомендації з використання автентичної відеофонограми в навчанні студентів-філологів аудіювання англійського монологічного мовлення з опорою на першу іноземну мову - німецьку. Виділено критерії відбору відеофонограми, аналізується система вправ для навчання аудіювання із залученням відео та опорою на першу іноземнумову.
The article suggests methodological recommendations on using authentic video phonogram in teaching future philologists listening to English monological speech based on the knowledge of the first foreign language - German. The selection requirements to the video phonogram are specified and the system of exercises for teaching listening using video and based on the first foreign language is characterized.
Опис
Ключові слова
відеофонограма, аудіювання, перша іноземна мова, друга іноземна мова, автентичні навчальні відеокурси, монологічне мовлення, студенти- філологи, експериментальне невчання, video phonogram, listening, first foreign language, second foreign language, authentic training video courses, monological speech, students-philologists, teaching experiment
Бібліографічний опис
Лущик, M. В. Методичні рекомендації щодо використання відео у навчанні аудіювання текстів другою іноземною мовою [Текст] / M. В. Лущик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С.402–410.