Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянута формуюча роль Я-концепції в процесі формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку та самовдосконалення особистісних якостей. Дано практичні рекомендації по її усвідомленню та використанню в навчальному процесі. Описані перспективи подальшого дослідження.
The formative role of I self-concept in the process of formation of the willingness to professional and personal self-development of future engineers is considered. Authors give the practical recommendations for awareness and use of it in the learning process. The prospects for further research are described.
Опис
Ключові слова
я-концепція, саморозвиток, самосвідомість, самопізнання, самооцінка, впевненість у собі, рефлексія, мотивація до успіху, self-concept, self-development, self-awareness, self-knowledge, self¬esteem, self-confidence, reflection, motivation to succeed
Бібліографічний опис
Канівець, М. В. Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів [Текст] / М. В. Канівець, В. Є. Михайличенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С. 282–291.