Емоційно-вольова культура як складова професіоналізму майбутніх учителів початкових класів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті визначається сутність поняття «емоційно-вольова культура учителя початкових класів», висвітлюються теоретичні основи емоційно-вольової культури як складової професіоналізму майбутнього вчителя початкових класів. Визначено основні структурні компоненти та представлено педагогічні умови формування емоційно-вольовоїкультури майбутнього вчителя початкових класів.
In the article it is opened the essence of notions «emotionally strong-willed culture of Junior classes teacher», shown theoretical backgrounds of emotionally strong-willed culture as a part of future teacher's professionalism of junior classes. It is determined a structural components and represented pedagogical conditions of forming of emotionally strong-willed culture of junior classe's future teacher.
Опис
Ключові слова
професійна культура, емоційно-вольова культура, майбутні учителі початкових класів, професіоналізм, професійна підготовка, педагогічні умови формування емоційно-вольової культури, professional culture, emotional and strong-willed culture, future teachers of elementary school, professionalism, professional preparation, pedagogical conditions of formation of emotionally and strong-willed culture
Бібліографічний опис
Скрипай, Т. М. Емоційно-вольова культура як складова професіоналізму майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Т. М. Скрипай // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 417–424.