Самореалізація педагогів у процесі підготовки до формування в дошкільників здоров'язбережувальної компетентності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкривається значення самоактуалізації і саморозвитку у професійному зростанні особистості вихователя дитячого дошкільного закладу. Окреслено шляхи самореалізації педагогів у процесі опрацювання спецкурсу «Підготовка вихователів до формування здоров'язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку» (у системі післядипломно'іпедагогічноіосвіти).
In the article it is opened a meaning of self actualization and self development in professional person's growth of kindergarten's educator. It is described the ways of teacher's self realization in the process of studying a special course «Educator's preparation to health preserving competence in preschoolers» (in the system of postgraduate pedagogical education).
Опис
Ключові слова
педагоги, професійна самореалізація, післядипломна освіта, спецкурс, здоров'язбережувальна компетентність, дошкільники, teachers, professional self realization, postgraduate education, special course, health preserving competence, preschoolers
Бібліографічний опис
Андрющенко, Т. К. Самореалізація педагогів у процесі підготовки до формування в дошкільників здоров'язбережувальної компетентності [Текст] / Т. К. Андрющенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 370–376.