Пріоритетні напрямки формування компетентності майбутнього вчителя музики засобами музично-комп'ютерних технологій

Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Стаття присвячена пріоритетним напрямкам формування компетентності майбутнього вчителя музики за допомогою застосування музично-комп'ютерних технологій (МНТ) в професійному навчанні студентів. Охарактеризовано особливості даних напрямів. Розроблена авторська математична модель визначення ефективності підготовки майбутнього вчителя музики.
The article is dedicated to one of priority directions in the forming of future Music teacher's competence - the using of musical computer technologies in student's professional learning. The specificity of mentioned direction forecast knowledge and free using of electronic technique's means. Auther's mathematical model is developed of identifying of preparing future Music teacher's efficiency.
Опис
Ключові слова
компетентність, пріоритетні напрямки, вчитель музики, музично-комп'ютерні технології, засоби електронноїтехніки, competence, directions, music teacher, musica-computer technologies, electronic technique's means
Бібліографічний опис
Завгородній, П. О. Пріоритетні напрямки формування компетентності майбутнього вчителя музики засобами музично-комп'ютерних технологій [Текст] / П. О. Завгородній // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 233–239.