Педагогічна позиція вчителя як засіб подолання конфліктних ситуацій у стосунках з підлітками

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті обґрунтовано педагогічну позицію вчителя як засіб подолання конфліктних ситуацій у стосунках з підлітками. Розкрито сутність понять «позиція», «професійна позиція вчителя», «педагогічна позиція», їх зв'язок із самосвідомістюлюдини. Обґрунтовано роль професійної позиції педагога у подоланні конфліктних ситуацій у системі «вчитель-учень».
In the article the teacher's pedagogical position as a means of overcoming conflicts in relationships with adolescents is substantiated. The essence of the concepts «Position» and «teacher's professional position,» «teaching position», their connection with the self¬consciousness of human being is shown. The role of professional positions of a teacher in dealing with conflict situations in the «teacher-student» system is substantiated.
Опис
Ключові слова
позиція, професійна позиція педагога, педагогічна позиція, підтипи педагогічної позиції, стратегія розв'язання конфліктів, рольова позиція вчителя у подолання конфліктів у системі «вчитель-учень», position, professional position of a teacher, teaching position, subtypes of teaching positions, strategies of conflict resolution, role position of a teacher in overcoming conflicts in the «Teacher-student» system
Бібліографічний опис
Кулінка, Ю. С. Педагогічна позиція вчителя як засіб подолання конфліктних ситуацій у стосунках з підлітками [Текст] / Ю. С. Кулінка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 248–256.