Особливості формування виховного потенціалу на уроках історії України у 60–80-х роках XX ст.

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано особливості формування виховного потенціалу на уроках історії України у 60-80-х роках XX ст. Дослідженням установлено, що важливе місце у вихованні на уроках історії посідає єдність процесу навчання, виховання і розвитку особистості. Особлива роль при цьому надавалася емоційному стану учня і ролі вчителя у навчально-виховному процесі.
The article analyzes the peculiarities of the educational potential in the lessons of history of Ukraine in the 60-80 years of XX century. The study found that an important role in educating in the lessons of history has unity of training, education and personal development. A special role is had the emotional state of the pupils and the role of teachers in the educational process.
Опис
Ключові слова
навчально-виховний процес, ідейно-політичне, трудове, естетичне, моральне виховання школярів, курс історії України, educational process, ideological, political, labor, aesthetic, moral education in schools, course of history of Ukraine
Бібліографічний опис
Драновська, C. В. Особливості формування виховного потенціалу на уроках історії України у 60–80-х роках XX ст. [Текст] / C. В. Драновська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 25–33.