Дидактична математична гра як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників із порушеннями мовлення

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017-04-14
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті схарактеризовано стан зв’язного мовлення старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. Автор пропонує використати дидактичні математичні ігри для корекції зв’язного мовлення дітей означеної категорії.
В статье описано состояние связной речи старших дошкольников с общим недоразвитием речи. Автор предлагает использовать дидактические математические игры для коррекции связной речи детей упомянутой категории.
The article describes the state of the connected speech of children of senior preschool age with General speech underdevelopment. The author proposes to use a didactic mathematical games for the correction of coherent speech of children indicated category.
Опис
Ключові слова
загальний недорозвиток мовлення, зв’язне мовлення, старший дошкільний вік, дидактична математична гра, general underdevelopment of speech, coherent speech, senior preschool age, didactic mathematical game, общее недоразвитие речи, связная речь, старший дошкольный возраст, дидактическая математическая игра
Бібліографічний опис
Ілляшенко, Л. Ю. Дидактична математична гра як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників із порушеннями мовлення / Л. Ю. Ілляшенко, О. В. Ласточкіна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції (14 квітня 2017 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 18–22.