Art Therapy as a Form of Education and Integration of Children and the Youth in Risk Society

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті зроблено спробу описати детермінанти підтримки та надання допомоги дітям і молоді в суспільстві ризику засобами арттерапії. Автор розглядає арт-терапію як вид психотерапії, що набирає популярності, усе частіше використовуються в немедичному середовищі, у тому числі в роботі з дітьми та молоддю, які потребують підтримки в психолого-педагогічних установах, громадських центрах, терапевтичними агентами, які беруть участь у реабілітації та вихованні соціально дезадаптованих осіб тощо. У статті підкреслюється необхідність професіоналізації при наближенні до ключових питань арт-терапії в контексті теорії та практики.
This article attempts to describe the determinants of supporting and assisting the children and young people in risk society by means of art therapy. Therapy through art has been depicted here as a type of psychotherapy gaining popularity, increasingly used in non-medical environment, including working with children and the youth requiring support in the psychological-pedagogical facilities, the community centres, the therapeutic agents involved in the rehabilitation and education of asocially individuals, etc. The article highlights the need for professionalization while approaching the key issues of art therapy in the context of theory and practice.
Опис
Ключові слова
арт-терапія, суспільство ризику, неблагополучні сім’ї, art therapy, therapy through art, risk society, risk family
Бібліографічний опис
Bialobrzeska, Katarzyna Art Therapy as a Form of Education and Integration of Children and the Youth in Risk Society [Текст] / Katarzyna Bialobrzeska // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; редкол.: Г. Ю. Ніколаї, О. В. Єременко, А. Єремус-Левандовська [та ін.]. – Суми : ВВП «Мрія», 2013. – Вип. 2 (2). – С. 164–175.