Особливості роботи логопеда в комплексному підході до корекції заїкання у дітей молодшого шкільного віку

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017-04-14
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Висвітлено комплексний підхід до корекції заїкання у дітей молодшого шкільного віку, з’ясовано роль логопеда в цьому процесі, особливості його роботи з дітьми та їхніми батьками.
Освещен комплексный подход к коррекции заикания у детей младшего школьного возраста, выяснена роль логопеда в этом процессе, особенности его работы с детьми и их родителями.
The article reveals a complex approach to stammer of preschool age children and explains the role of speech therapist in this process as well as peculiarities of his work with children and their parents.
Опис
Ключові слова
корекція заїкання, комплексний підхід, діти молодшого шкільного віку, логопедичні заняття, логопед, correction of stammer, complex approach, preschool age children, logopedic lesson, speech therapist, коррекция заикания, комплексный подход, дети младшего школьного возраста, логопедические занятия, логопед
Бібліографічний опис
Сай, Н. В. Особливості роботи логопеда в комплексному підході до корекції заїкання у дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Н. В. Сай, А. І. Кравченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С.129–131.