Актуалізація соціального партнерства в процесі психолого-педагогічного супроводу: понятійно-категоріальний аспект

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У cтатті стверджується доцільність актуалізації ролі соціального партнерства фахівців державних організацій із сім’ями дітей з помірною розумовою відсталістю в процесі психолого-педагогічного супроводу. Автор, на основі аналізу наукової літератури і практики, визначає сучасну термінологію, що може бути застосована під час провадження сучасних підходів до реалізації психолого-педагогічного супроводу дітей з помірною розумовою відсталістю. Для збереження термінологічної однозначності застосування сучасних понять та категорій під час реалізації цього супроводу у статті доцільно окреслити сутність її ключових наукових категорій, а саме понять – „актуалізація”, „соціальне партнерство” і „державні організації”.
The article argues the feasibility of actualization of role of social partnership of specialists of state organizations with families of children with a moderate mental backwardness in the process of psycho-pedagogical support. An author, on the basis of analysis of scientific literature and practice, determines modern terminology that can be applied at the production of the modern going near realization of psycho-pedagogical support of children with a moderate mental backwardness. For maintenance of terminological unambiguity of the article it is expedient to define essence of her key scientific categories, namely concepts is "actualization", "social partnership" and "state organizations".
Опис
Ключові слова
спеціальна психологія, психолого-педагогічний супровід: понятійно-категоріальний аспект, актуалізація, соціальне партнерство, державні організації, special psychology, actualization, social partnership, state organizations, psycho-pedagogical support: concept-category aspect
Бібліографічний опис
Чобанян, А. В. Актуалізація соціального партнерства в процесі психолого-педагогічного супроводу: понятійно-категоріальний аспект [Текст] / А. В. Чобанян // Особлива дитина: навчання і виховання : науково-методичний журнал. – Київ : Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. – № 4 (76). – 2015. – С. 52–57.