Етико-деонтологічні проблеми в корекційній педагогіці

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У роботі розкрито етико-деонтологічні проблеми в галузі корекційної педагогіки. Вирішенню даних проблем сприяє підвищення рівня професійної культури майбутніх вчителів-дефектологів, в основу яких покладено покращення стану професійної підготовки фахівців галузі корекційної освіти та їх етико-деонтологічного рівня, що передбачає формування їхньої комунікативної компетентності, необхідних умінь для провадження практичної діяльності, здійснення ґрунтовної теоретичної та практичної підготовки, набуття ними високого рівня естетичного виховання.
The paper reveals ethical-deontological problems in the field of correctional pedagogy. The solution of these problems contributes to the improvement of the professional culture of future teachers-defectologists, which is based on the improvement of the professional training of specialists in the field of correctional education and their ethical-deontological level, which involves the formation of their communicative competence, the necessary skills for conducting practical activities, the implementation of a thorough theoretical and practical training, acquisition of a high level of aesthetic education.
Опис
Ключові слова
етика, ethics, деонтологія, deontology, корекційна педагогіка, correctional pedagogy
Бібліографічний опис
Колишкін О. В. Етико-деонтологічні проблеми в корекційній педагогіці / О. В. Колишкін // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. [„Інноваційний розвиток вищої освіти : глобальний та національний виміри змін”]. – Том 2. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – С. 71–74.