Визначення ефективності підготовки слабочуючих учнів старших класів у процесі шкільних занять з фізичної культури

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2003
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ЛДІФК
Анотація
У статті визначено ефективність підготовки слабочуючих учнів старших класів у процесі шкільних занять фізичною культурою. Отримані дані, як про рівень рухової підготовленості слабочуючих юнаків, так і про ефективність форм та методів їх підготовки, свідчать про те, що у більшості респонденти вважають свій рівень фізичної підготовленості явно недостатнім та хотіли б його покращити за рахунок проведення додаткових занять з різних видів фізкультурно-спортивної діяльності в урочний та позаурочний час.
The article is devoted to the effectiveness of preparation of hearing-impaired students of high school in the process of school physical culture training. The obtained data, both about the level of motor training of hearing impaired young men, and on the effectiveness of the forms and methods of their preparation, indicate that most respondents consider their level of physical fitness to be clearly inadequate and would like to improve it by conducting additional classes from different types of physical culture -sport activity during the lesson and extra hours.
Опис
Ключові слова
фізична культура, physical culture, шкільні заняття, school lessons, слабочуючі учні, hard of hearing pupils
Бібліографічний опис
Колишкін, О. В. Визначення ефективності підготовки слабочуючих учнів старших класів у процесі шкільних занять з фізичної культури / О. В. Колишкін // Молода спортивна наука України : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів : ЛДІФК, 2003. – Т. 1. – С. 349–351.