Етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічної освіти «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс – Кіровоградський державний педагогічний університет»

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано основні етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічного виховання «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс гуманітарно-естетичного профілю (гімназія-інтернат-школа мистецтв) – Кіровоградський державний педагогічний університет» у системі хореографічно-педагогічної освіти. У результаті дослідження: 1) обґрунтовано роль танцювальних колективів у розвитку хореографічного мистецтва на Кіровоградщині; 2) висвітлено поетапність відкриття, мету та напрями діяльності школи мистецтв та Кіровоградського обласного загальноосвітнього навчально-виховного комплексу гуманітарноестетичного профілю (гімназія-інтернат-школа мистецтв); 3) показано діяльність кафедри хореографічних дисциплін Кіровоградського державного педагогічного університету імені В. Винниченка як центру культурнотворчої, методичної, науково-просвітницької діяльності регіону та України.
The stages of formation of the innovative pedagogical model of choreographic education “The school of Arts – Kirovograd regional comprehensive educational complex of humanitarian-aesthetic profile (gymnasium – boarding school – school of the arts) – Kirovograd State Pedagogical University” in the system of choreography teacher education are analyzed. 1. The amateur period (1950–1980), which is characterized by the development of amateur art. Ukrainian folk dance group “Yatran” (1949) and Folk Dance group “Prolisok” (1970) were organized in Kirovograd. 2. The preparatory and professional (1989–1998), which is characterized by opening of the specialization “Choreography” at the specialty “Elementary education” at the Pedagogical department of Kirovograd State Pedagogical Institute named after O. S. Pushkin. The creation of a regional school of arts (1990); the creation of an independent chair of dance disciplines at Kirovograd State Pedagogical Institute named after V. Vynnychenko (1994); organization of Kirovograd regional educational complex of humanitarian-aesthetic profile (gymnasium – boarding school – school of the arts) (1996) in order to train students to study at Kirovograd State Pedagogical Institute named after V. Vynnychenko. 3. The stage of formation and modernization (1999–2016), during which teachers of choreography department of Kirovograd State Pedagogical University named after V. Vynnychenko presentated series of educational publications; the quality of teaching staff of the choreography department of Kirovograd State Pedagogical University named after V. Vynnychenko had improved; the repertoire of folk choreographic group “Prolisok” had expanded; the profile education in social-humanitarian, natural-mathematical, artistic aesthetic directions in the gymnasium (2004) was introduced; Minor Academy of Sciences as a structural unit of gymnasium (2008) was organized.
Опис
Ключові слова
хореографічно-педагогічна освіта, інноваційна педагогічна модель, хореографічне виховання, школа мистецтв, Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс гуманітарно-естетичного профілю (гімназія-інтернат-школа мистецтв), Кіровоградський державний педагогічний університет, choreographic pedagogical education, innovative pedagogical model, dance education, art school, Kirovograd regional comprehensive educational complex of humanitarian-aesthetic profile (gymnasium – boarding school – school of the arts), Kirovograd State Pedagogical University
Бібліографічний опис
Андрощук, Л. М. Етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічної освіти «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс – Кіровоградський державний педагогічний університет» [Текст] / Л. М. Андрощук // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; редкол.: Г. Ю. Ніколаї, А. Валюха, Н. П. Гуральник [та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. – Вип. 2 (8). – С. 52–65.