Комунікативно-когнітивний аспект професійно-орієнтованого мовного навчання іноземних студентів медичного профілю

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкрито сутність комунікативно-когнітивного підходу до професійно орієнтованого мовного навчання іноземних абітурієнтів на підготовчому факультеті. Визначено особливості складових цього підходу, наведено приклади використання у практиці навчання студентів-іноземців медичного профілю.
The article reveals the essense of Cognitive Academic Language Learning Approach to vocational-oriented language training of foreign entrants at the preparatory department. The profiles of its components are featured. The examples of using this approach in the practice of teaching foreign entrants of the medical profile are given.
Опис
Ключові слова
професійно-орієнтовне мовне навчання, комунікативно-когнітивний підхід, іноземні абітурієнти, vocational oriented training, Cognitive Academic Language Learning Approach, foreign entrants
Бібліографічний опис
Проскуркіна, Я. І. Комунікативно-когнітивний аспект професійно-орієнтованого мовного навчання іноземних студентів медичного профілю [Текст] / Я. І. Проскуркіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 327–334.