Роль мотивації у вивченні іноземної мови студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто поняття «мотивація» та її різновидності (перспективна, процесуальна, позитивна, негативна), зроблена спроба аналізу особливостей мотивів, визначено роль мотивації в оптимізації навчального процесу та створенні ефективної методики формування комунікативної компетенції у студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів.
In the article the concept of «motivation» and its varieties (perspective, procedural, positive, negative) are considered, done the attempt of analysis of motives' features, determined the role of motivation in the educational process optimization and creation of effective method of forming communicative competence of students of non-linguistic specialities of higher educational establishments.
Опис
Ключові слова
мотивація, професійна спрямованість, іншомовна комунікація, перспективна мотивація, процесуальна мотивація, афіліація, позитивна мотивація, негативна мотивація, motivation, professional orientation, foreign communication, perspective motivation, procedural motivation, affiliation, positive motivation, negative motivation
Бібліографічний опис
Гупал, М. О. Роль мотивації у вивченні іноземної мови студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів [Текст] / М. О. Гупал // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 297–305.