Розвиток ідей європейського виміру у підготовці вчителя-європейця

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті проаналізовано, як європейський вимір поряд з мобільністю впливають на роль учителя в системі вищої освіти і конкретні потреби підготовки вчителів як результат цього впливу. У Європі неоднорідності повинні бути реалізовані всі зміни, де традиції викладання і навчання реагують на різні критеріїі є наслідком еволюції будь-якого суспільства.
In the article the author will analyse how this European dimension, together with mobility, are going to affect teachers' role in Higher Education and the specific needs of teacher training as a result of it. Also all changes will have to be made in a Europe of heterogeneity, where all teaching and learning traditions respond to different criteria and are the consequence of the evolution of every society.
Опис
Ключові слова
Болонський процес, європейський вимір, європейська інтеграція, Європейський простір вищої освіти, європейські програми мобільності, вища освіта, підготовка вчителів, european dimension, Bologna Process, european integration, european area of higher education, European mobility programs, higher education, teacher training
Бібліографічний опис
Постригач, Н. О. Розвиток ідей європейського виміру у підготовці вчителя-європейця [Текст] / Н. О. Постригач // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 179–188.