Категорія професіоналізму в теорії перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогів дошкільних навчальних закладів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкрито та проаналізовано сутність поняття «професіоналізм» у педагогічній науці, розглянуто різні підходи до визначення суті професіоналізму.
In the article essence of concept «is dug up and analysed professionalism» in pedagogical science, the different going is exposed near denotation of professionalism, feature of professionalism of teachers of preschool.
Опис
Ключові слова
професіоналізм, професійний розвиток, саморозвиток, професійна діяльність, professionalism, professional development, professional activity
Бібліографічний опис
Самсонова, О. О. Категорія професіоналізму в теорії перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогів дошкільних навчальних закладів [Текст] / О. О. Самсонова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 260–266.