Реалізація тендерно орієнтованого підходу в університетах Німеччини

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті висвітлено основні передумови виникнення гендерної педагогіки в Німеччині, проаналізовано тематичний план лекційних курсів з гендерної проблематики в університетах Німеччини, спираючись на навчальні плани, виявлено особливості гендерної освіти у ВНЗ, визначено позитивні ідеї німецького досвіду, які доцільно використати в університетах України.
The article highlights the background of gender pedagogy in Germany, the thematic plan of lectures on gender issues in German universities is analyzed. the peculiar properties of gender education based on the university curricula are identified and the positive ideas of the German experience, which should be used at the universities of Ukraine are revealed.
Опис
Ключові слова
гендерна педагогіка, гендерно орієнтований, підхід, гендерний мейнстримінг, університети Німеччини, gender pedagogy, gender-oriented approach, gender mainstreaming, German universities
Бібліографічний опис
Гривкова, О. Я. Реалізація тендерно орієнтованого підходу в університетах Німеччини [Текст] / О. Я.Гривкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №6 (24). – С. 158–165.