Проблемне навчання як засіб реалізації діяльнісного і компетентнісного підходів у шкільному курсі хімії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкрито значення проблемного навчання для впровадження діяльнісного і компетентнісного підходів у шкільному курсі хіміі.
The importance of problem teaching for implementing activity and competens approaches in the secondary school chemistry cours is analized in the article.
Опис
Ключові слова
проблемна ситуація, проблемне навчання, діяльнісний підхід, компетентнісний підхід, problem situation, solving problem teaching, activity approach, competence approach
Бібліографічний опис
Савчин, М. М. Проблемне навчання як засіб реалізації діяльнісного і компетентнісного підходів у шкільному курсі хімії [Текст] / М. М. Савчин // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 200–207.