Теоретичні засади екологічної освіти в ВНЗ І-ІІ рівня акредитації

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються актуальні питання екологічної освіти у ВНЗ і-іі рівня акредитації. Автор аналізує складові компоненти екологічної освіти - формальну та неформальну частини, розкриває їх зміст, завдання. Значну увагу звертає на форми та методи роботи викладача для досягнення поставленої мети, та взаємозв'язок аудиторної та поза аудиторної роботи, спрямованої на формування професійної компетентності студентів.
In the article the current issues of the environmental education in the higher education establishments of the first and second accreditation levels are examined. The author analyzes the major components of the environmental education - the formal and informal parts, reveals their contents and tasks. Much attention is paid to forms and methods of a teacher's activity in order to achieve the set goal, to the interconnection between the class and extracurricular activities directed to the formation of the students' professional competence.
Опис
Ключові слова
вища екологічна освіта, зміст екологічної освіти, виховання екологічної культури, форми аудиторної та поза аудиторної роботи екологічного спрямування, high environmental education, contents of the environmental education, fostering the ecological culture, forms of the ecologically oriented class and extracurricular activities
Бібліографічний опис
Прокопенко, С. Г. Теоретичні засади екологічної освіти в ВНЗ І-ІІ рівня акредитації [Текст] / С. Г. Прокопенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 299–305.