Інтерактивні методи навчання вищої математики в технічному ВНЗ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядається питання зміни педагогічної парадигми з академічного, традиційного викладання фундаментальних дисциплін (на прикладі вищої математики) в технічних закладах освіти на таку, що спрямована на формування базового рівня професійної компетентності в майбутнього фахівця з вищою технічною освітою.
The article discusses the changes to the academic educational paradigm, the traditional teaching of fundamental disciplines (for example, higher mathematics) in the technical school at this, which is aimed at building a basic level of professional competence for the future of specialists with higher technical education.
Опис
Ключові слова
вища математика, технічний ВНЗ, інтерактивні методи навчання, higher mathematics, technical institution of higher learning, interactive teaching methods
Бібліографічний опис
Петрук, В. А. Інтерактивні методи навчання вищої математики в технічному ВНЗ [Текст] / В. А. Петрук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 275–284.