Мовнокомунікативна особистість студента-філолога у сучасній освітній парадигмі

Ескіз недоступний
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У межах статті з’ясуємо вимоги до фахівця-філолога, місце мовнокомунікативної складової у вищій професійній освіті, окреслимо чинники впливу основних тенденцій сучасної освітньої парадигми на формування і розвиток мовнокомунікативної особистості студента-філолога, зокрема майбутнього вчителя-словесника.
Within the article, we will find out the requirements for a specialist-philologist, a place of the communicative component in higher professional education, outline the factors influencing the main tendencies of the modern educational paradigm for the formation and development of the speech-communicative personality of a student-philologist, in particular the future teacher-translator.
Опис
Ключові слова
мовнокомунікативна складова, communicative component, освітня парадигма, educational paradigm, професійна освіта, professional education
Бібліографічний опис
Семеног, О. Мовнокомунікативна особистість студента-філолога у сучасній освітній парадигмі [Текст] / О. Семеног // Українська література в загальноосвітній школі. – 2010. – № 10. – С. 11–12.
Зібрання