Дидактичні ігри у навчанні історії: історико-педагогічний аспект

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкрито сутність гри у цілому в універсальному сенсі; проаналізовано поняття дидактична гра. В історичній ретроспективі розглянуто систему використання дидактичних ігор у навчанні історії, починаючи від їх виникнення до сьогодення. Виявлено специфіку дидактичної гри на уроці історії; визначено дидактичні і методичні основи розробки і використання ігор, а також ступінь вивченості проблеми в методичній науці.
Annotation. In the article essence of game opens up in general, in universal sense, a concept is analysed didactics game. In a historical retrospective view the system of the use of the didactics playing is examined the studies of history, beginning from their origin to present time. The specific of the didactics playing the is educed lesson of history; didactics and methodical bases of development and use of games, and also measure of studied of problem, are certain in methodical science.
Опис
Ключові слова
гра, дидактична гра, дидактична гра в навчанні історії, педагогічна діяльність, освітні процеси, game, didactics game, didactics game in the studies of history, pedagogical activity, educational processes
Бібліографічний опис
Снагощенко, В. В. Дидактичні ігри у навчанні історії: історико-педагогічний аспект [Текст] / В. В. Снагощенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №4 (22). – С. 65–72.