Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3778
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваленко, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorKovalenko, Svitlana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2018-01-29T07:35:54Z-
dc.date.available2018-01-29T07:35:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКоваленко, С. М. Андрагогічні принципи у поглядах британських теоретиків освіти (ретроспективний аналіз) [Текст] / С. М. Коваленко // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. – Черкаси : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2017. – № 2. – С. 53–60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3778-
dc.description.abstractУ статті подається ретроспективний аналіз концептуальних основ освіти дорослих у поглядах провідних британських вчених-педагогів з початку ХХ століття до сьогодення. Зокрема, розглядаються доробки Дерека Легге, Кіріта Річмонда, Артура Стока, Річарда Генрі Таунея, Коліна Тітмуса, Пітера Джарвіса, Гарольда Уільтшира, Базіла Йекслі, науково-педагогічні погляди яких лягли в основу існуючої на сьогодні британської концепції освіти дорослих. Проаналізований матеріал може бути використаний при розробці національної концепції освіти дорослих. У перспективі доцільно провести детальний аналіз кожного з вищевказаних авторів, що може стати цінним теоретичним доробком для вітчизняної андрагогіки.uk_UA
dc.description.abstractThe research conducted made it possible to find out that adult education in England evolved from the elementary forms (reading, writing, reckoning) to the complex ones (various forms and levels of education). That proves adult education to have become a unique system only in the second half of the XXth century. On the basis of the investigation five main stages were pointed out, each is a qualitatively new cycle of the English adult education formation and development and is determined by the peculiarities of social, political, economical and cultural development of the given country in a definite period.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧеркаський національний університет ім. Б. Хмельницькогоuk_UA
dc.subjectосвіта дорослихuk_UA
dc.subjectандрагогічні принципиuk_UA
dc.subjectосвіта протягом життяuk_UA
dc.subjectпродовжувана освітаuk_UA
dc.subjectadult educationuk_UA
dc.subjectandragogical principlesuk_UA
dc.subjectlifelong educationuk_UA
dc.subjectfurther educationuk_UA
dc.titleАндрагогічні принципи у поглядах британських теоретиків освіти (ретроспективний аналіз)uk_UA
dc.title.alternativeAndragogical Principles in Works of British Educators (Retrospective Analysis)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc374.71(410)uk_UA
Appears in Collections:Наукові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko S.M. stattia черкаси 2017.pdf254,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.