Роль педагога-фасилітатора під час навчання іноземної мови у ВТНЗ кейс-методом

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто роль педагога-фасилітатора під час навчання студентів технічних ВНЗ іноземної мови кейс-методом. Виділено функції, які виконує викладач, що практикує кейс-метод. Описані якості, які повинні бути притаманні педагогу-фасилітатору. Визначено етапи підготовки викладача до фасилітації під час викладання іноземноїмови з використанням кейс-методу.
The author characterizes a new role of teacher-facilitator while teaching students foreign language using case-method. The qualities of the facilitator are distinguished. The functions of the facilitator are described. The stages of facilitators' training are defined.
Опис
Ключові слова
педагог-фасилітатор, кейс-метод, фасилітація, вищий технічний навчальний заклад, іноземна мова за професійним спрямуванням, facilitator, case-method, facilitation, higher technical educational establishment, foreign language for professional purposes
Бібліографічний опис
Шевченко, О. П. Роль педагога-фасилітатора під час навчання іноземної мови у ВТНЗ кейс-методом [Текст] / О. П. Шевченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 431–438.