Сутність компетентнісного підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх філологів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статтю висвітлено сутність компетентнісного підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх філологів. Сформульовано основні принципи компетентнісного підходу. Зосереджено увагу на завданнях, які слід вирішити в межах компетентнісного підходу у процесі засвоєння майбутніми філологами навчальних курсів. Наведено причини виникнення та подальшого розвитку компетентнісного підходу як базового підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх філологів.
The article deals with the coverage of the essence of competence approach to the formation of future philologists' professional competence. The basic principles of competence approach are defined. Attention is focused on the problems to be solved within the framework of competence approach in the process of studying different courses by future philologists. The article provides causes of appearance and further development of competence approach as a basic approach to the formation of future philologists' professional competence.
Опис
Ключові слова
компетентнісний підхід, професійна компетентність, професійна компетенція, освітня система, освітнє середовище, едукаційний процес, професійна діяльність, компетентнісна модель фахівця, competence approach, professional competence, education system, educational environment, educational process, professional activity, competence model of a professional
Бібліографічний опис
Данилюк, С. С. Сутність компетентнісного підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх філологів [Текст] / С. С. Данилюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 409–417.