Практика реалізації комплексу маркетингу в системі управління загальноосвітнім навчальним закладом

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті подано результати дослідження, проведеного автором у середовищі учасників навчально-виховного процесу ЗНЗ (суб'єктів маркетингової діяльності). Розкрито реалізацію комплексу маркетингу у практиці навчальних закладів.
In the article the results of the research conducted by an author in the environment of participants of educational-educator process of secondary educational establishment (subjects of marketing activity) are presented. Realization of marketing complex is exposed in practice of educational establishments.
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність ЗНЗ, суб'єкти маркетингу, комплекс маркетингу, маркетингові дослідження, marketing activity, marketing subjects, marketing complex, marketing experience
Бібліографічний опис
Лучко, О. М. Практика реалізації комплексу маркетингу в системі управління загальноосвітнім навчальним закладом [Текст] / О. М. Лучко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 379–386.