Умови формування предметних компетентностей у студентів вищих навчальних закладів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджено проблему упровадження компетентнісного підходу в освітній процес. Звернено увагу на тлумачення поняття «компетентність». Висвітлено погляди науковців на ієрархію компетентностей в освіті. Охарактеризовано ключові, загально-предметні та предметні компетентності. Запропоновано умови формування предметних компетентностей. Окрема увага приділена визначенню змісту, орієнтовного переліку і структурних компонентів предметної компетентності.
The article is fixed upon the implementation of the competential approach into educational process. The notion «competence» is interpreted here. We showed the scientists' views on the hierarchy of competences in education. At was given a characteristics of key, general subject and subject competences. The author offered the conditions of formation the subject competences. A special attention is paid to determination of contents, approximate enumeration and structural components of subject competences.
Опис
Ключові слова
компетентнісний підхід, компетентність, ключові, загально- предметні та предметні компетентності, мотиваційно-ціннісний, змістовий, процесуальний та оціночно-діагностичний компоненти предметної компетентності, competential approach, competence, key, general subject and subject competences, motivation-purposeful, contents, processual and estimation-diagnostic components of the subject competences
Бібліографічний опис
Шмиголь, І. В. Умови формування предметних компетентностей у студентів вищих навчальних закладів [Текст] / І. В. Шмиголь // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 330–336.