Виховання готовності старшокласників до вибору педагогічної професії: результати експериментального дослідження

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті подано результати вивчення ціннісних орієнтацій сучасних старшокласників та рівень їх готовності до вибору професії вчителя на етапі допрофільного навчання. Виокремлено причини зниження професійної цінності фаху вчителя в освіті й самого вчительства у суспільстві у цілому та в орієнтирах учнів зокрема.
The article shows the results of study of valuable orientations of contemporary school children and the level of their readiness for choosing teacher's profession on the stage of pre profile education. The author throws the light upon the reasons for decrease of professional value of the profession of a teacher in the educational environment, teachers themselves in the society on the whole, and in pupils' orientations in particular.
Опис
Ключові слова
професійна орієнтація, педагогічна професія, професійне самовизначення, старшокласники, допрофільна освіта, загальноосвітня школа, профільне навчання, professional orientation, pedagogical profession, professional self-determination, senior school-children, pre profile training, comprehensive school, profile education
Бібліографічний опис
Близнюк, Т. О. Виховання готовності старшокласників до вибору педагогічної професії: результати експериментального дослідження [Текст] / Т. О. Близнюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 123–133.