Теоретико-методичні засади підвищення ефективності формування валеологічного світогляду майбутнього вчителя

Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті наводиться досвід авторів з організації роботи студентських наукових валеологічних гуртків як однієї з форм роботи по формуванню валеологічного світогляду і збереження здоров'я майбутніх учителів. Авторами визначено мету і завдання роботи гуртків «Гіппократ» і «Здоров'я та успіх», розроблено зміст та форми занять, проведено їх апробацію.
In the article experience over of authors is brought on organization of student's scientific valeological groups working as one of the forms of future teachers' valeological world-view forming and the maintenance of their health. The aims and tasks of groups' named «Hippocrates» and «Health and success» working are definite, the maintenance and forms of employments are developed, their approbation is conducted by the authors.
Опис
Ключові слова
валеологічний світогляд, здоров'я, майбутній вчитель, студентський науковий гурток, valeological world-view, health, future teacher, student scientific group
Бібліографічний опис
Савонова, О. В. Теоретико-методичні засади підвищення ефективності формування валеологічного світогляду майбутнього вчителя [Текст] / О. В. Савонова, Г. І. Жара, C. Ф. Кудін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 247–255.