Визначення структури здоров'язберігаючої компетентності майбутніх вчителів біології

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються наукові підходи до визначення структури здоров'язберігаючої компетентності майбутніх вчителів біології. Аналізуються показники розвитку когнітивного, емоційно-ціннісного та діяльнісного компонентів здоров'язберігаючої компетентності педагога, що дає змогу коректувати роботу викладачів вищих педагогічних навчальних закладів з метою удосконалення процесу формування цієїкомпетентностіумайбутніх вчителів.
In the article scientific approaches to the decision of structure of health-keeping competence of future teachers of biology are examined. Indexes of development of cognitive, emotional-valued and activity components of health-keeping competence of a teacher are analyzed. The indexes does possible adjustments of teachers' work of higher pedagogical educational establishments with the target of improvement of the process of forming future teachers competence.
Опис
Ключові слова
компетентнісній підхід, здоровязберігаюча компетентність, вчитель біології, викладацька діяльність, competence approach, health-keeping competence, biology teacher, teaching activities
Бібліографічний опис
Бондаренко, T. Є. Визначення структури здоров'язберігаючої компетентності майбутніх вчителів біології [Текст] / T. Є. Бондаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 214–223.