Індивідуальність учителя у проекції педагогічного дискурсу

Ескіз недоступний
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена структурному та семантичному змісту навчальних книг (серія "Педагогічна освіта - XXI століття"), підготовленої дослідницьким центром освітніх технологій СухомлинськогоНаціонального університету м. Миколаєва (керівник - А.Пехота). Доведено, що ключ Поняття педагогічного дискурсу - індивідуальність педагога та педагогічні технології, представлені в вимірах основних ідей - істина, краса, мораль і цінність.
The article is devoted to the structural and semantic content of educational books (series "Teacher education - XXI century»), prepared by the researchersteam of educational technologies center of SukhomlynskiyNational Universityof Mykolaiv (head - A.Pehota). It is proved that the key concepts of pedagogical discourse – teacher’s individuality and pedagogical technologies presented in the dimensions of core ideas are truth, beauty, morality and value.
Опис
Ключові слова
educational book, pedagogical discourse, teacher’s individuality, навчальна книга, педагогічний дискурс, індивідуальність викладача
Бібліографічний опис
Семеног, О. М. Індивідуальність учителя у проекції педагогічного дискурсу [Текст] / О. М. Семеног // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. – Київ : ТОВ ВД «ЕКМО», 2012. – Вип. 5. – С. 174–179.
Зібрання