Оновлення змісту порівняльно-педагогічної освіти в умовах перманентних освітніх змін кінця ХХ − початку ХХІ ст.

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2005
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Чернівецький університет
Анотація
Стаття присвячена аналізу основних характеристик та вимірів освітніх змін. Розглянуто дві парадигми процесу освітніх змін: раціонально-структурну та стратегічно-системну. Охарактеризовано чотири виміри реалізації освітніх реформ: політичний, структурний, символічний (культурний) та людський.
The article is devoted to the analyses of the main characteristics and dimensions of educational change. Two paradigms of educational change process are looked through: the rational-structural and the strategically-systemic. Four dimensions of the realization of education reforms are characterized: political, structural, symbolic (cultural) and human.
Опис
Ключові слова
порівняльна педагогіка, comparative education, порівняльно-педагогічні дослідження, research in comparative education, освітні зміни, educational change, парадигми освітніх змін, paradigm of educational change, освітні реформи, educational reforms
Бібліографічний опис
Сбруєва, А. А. Оновлення змісту порівняльно-педагогічної освіти в умовах перманентних освітніх змін кінця ХХ − початку ХХІ ст. [Текст] / А. А. Сбруєва // Науковий вісник Чернівецького університету. Педагогіка і психологія. − 2005. − Вип. 248. − С. 125−131.