Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: запровадження реформ

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2006
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
МОН України
Анотація
Проведене автором масштабне дослідження цільових, процесуальних та результативних характеристик стандартоорієнтованих, централізаційно-децентралізаційних, професійно-орієнтованих та ринково-орієнтованих реформ загальної середньої освіти розвинених англомовних країнах (США Велика Британія, Канада, Австралія, Нова Зеландія) у 90-х рр. ХХ − на початку ХХІ ст. дозволило сформулювати цілий ряд уроків масштабних освітніх змін, виклад яких структурований згідно з етапами реформаційного циклу, а саме: 1) визначення цілей та розробка стратегій реформ; 2) запровадження реформ; 3) оцінка результатів реформ. В рамках даної статті буде дана характеристика особливостей другого етапу реформаційного циклу − запровадження реформ.
The author conducted a large-scale study of goals, procedural and performance characteristics of standardized, centralized-decentralized, professionally-oriented and market-oriented reforms of secondary education in developed English-speaking countries (USA, UK, Canada, Australia, New Zealand) in the 1990s. XX - at the beginning of the XXI century. The study made it possible to formulate a number of lessons from large-scale educational changes, the presentation of which is structured according to the stages of the reform cycle, namely: 1) the definition of goals and the development of reform strategies; 2) implementation of reforms; 3) evaluation of the results of reforms. In the framework of this article the characteristics of the second stage of the reform cycle - the implementation of reforms - will be described.
Опис
Ключові слова
освітні реформи, educational reforms, уроки освітніх реформ, lessons from educational reforms, загальна середня освіта, secondary education, етап запровадження реформ, stage of implementing educational reforms
Бібліографічний опис
Сбруєва, А. А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: запровадження реформ [Текст] / А. А. Сбруєва // Рідна школа. – № 3. – 2006. – С. 74–76.