Залежність адаптаційного потенціалу дітей молодшого шкільного віку від статі, віку та індексу маси тіла

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті представлені результати дослідження рівня адаптаційних можливостей учнів молодшої школи залежно від статі, віку та індексу маси тіла. Було встановлено, що середні показники адаптаційного потенціалу зростають від 1 до 4 класу (даний показник для учнів 3 та 4 класів є поза межами норми); у хлопчиків показники вищі, ніж у дівчат. З’ясовано, що перехід до навчання у другу зміну та зайва вага негативно впливають на адаптаційні можливості молодших школярів.
In the article the results of the study the level of adaptive capacity based on gender, age and body mass index are given. It was determined, that in average the indicators are increasing from 1st to 4th grade (this indicator is the departure from the norm for the pupils of 3rd and 4th grade); indicators of boys are higher than girls. It was found out, that changing for the second session and excess weight have a negative influence on the adaptive capacity of the elementary school pupils.
Опис
Ключові слова
адаптаційний потенціал, молодші школярі, адаптація до навчання, індекс маси тіла, adaptive potential, elementary school pupils, adaptation to studying, body mass index
Бібліографічний опис
Васильченко, Я. А. Залежність адаптаційного потенціалу дітей молодшого шкільного віку від статі, віку та індексу маси тіла [Текст] / Я. А. Васильченко, О. О. Пташенчук // Природничі науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: Є. О. Лебідь, Ю. І. Литвиненко, Касьяненко Г. Я. [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – Вип. 9. – С. 91 – 96.