Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2003
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Житомирський педагогічний університет імені Івана Франка
Анотація
Розглянуто чинники, що зумовлюють парадигмальні зміни в системах професійного розвитку вчителів розвинутих англомовних країн, сформульовано принципові засади цих змін.
The factors that cause the paradigm shift in the professional development of teachers in the developed English speaking countries are analyzed. The principles of this shift are characterized.
Опис
Ключові слова
освіта, education, реформа, reform, зміна, change, стратегія, strategy, професійно-орієнтована стратегія, profession-oriented strategy, учитель, teacher, англомовнi країни, English-speaking countries
Бібліографічний опис
Сбруєва А. А. Професійно-орієнтовані стратегії реформ освіти англомовних країн [Текст] / А. А. Сбруєва // Вісник Житомирського педагогічного університету : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. – 2003. ‒ Випуск 12 : Педагогічні науки. ‒ С. 234–237.