Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів засобами усної народної творчості

Ескіз недоступний
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розкрито поняття «зв’язне мовлення» та його зв'язок з малими формами фольклору. Розглянуто та проаналізовано питання особливостей розвитку зв’язного мовлення учнів. Акцентується увага на важливості використання усної народної творчості для розвитку та удосконалення мовлення молодших школярів. Доведено, що за допомогою малих фольклорних форм у дітей розвивається чуйність до мови, вони поступово опановують її образну систему, навчаються чіткій та дзвінкій вимові, проходять школу художньої фонетики.
The article describes the concept of "coherent speech" and its connection with small forms of folklore. The peculiarities of the development of coherent speech of students are considered and analyzed. The emphasis is placed on the importance of the use of oral folklore for the development and improvement of broadcasting of junior pupils. It is proved that with the help of small folk forms children develop their sensitivity to the language, they gradually master their figurative system, learn clear and ringing pronunciation, pass the school of artistic phonetics.
Опис
Ключові слова
розвиток зв’язного мовлення, development of coherent speech, усна народна творчість, oral folk art, загадки, riddles, колискові, lullabies, молодші школярі, primary pupil
Бібліографічний опис
Васько, Н. В. Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів засобами усної народної творчості [Текст] / Н. В. Васько С. Л. Парфілова // Студентська наука – 2017 : збірник студентських наукових статей з педагогіки і психології. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – Т. 1. – С. 16–21.