Психологічні передумови формування інтересу до вільної боротьби у молодших школярів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Автор статті досліджує процес формування стійкого інтересу до занять вільною боротьбою в молодших школярів. Проаналізовано визначення понять «інтерес», «пізнавальна діяльність», «пізнавальна активність» у сучасній психології й педагогіці. Простежено чіткий взаємозв’язок між формами й методами організації занять із вільної боротьби та формуванням інтересу до них у молодших школярів. Подано рекомендації щодо організації навчально-тренувального процесу, з використанням комплексу методів, що стимулюють емоційний і спортивно-результативний компоненти та сприяють розвитку мотиваційних установок, інтересу до занять спортом у юних борців.
The article explores the process of forming a stable interest in activities in freestyle wrestling in the primary school. The current interpretation of the concept of interest, cognitive activity by modern psychologists and educators is analyzed. The relationship between the forms and methods of training in wrestling in primary school is focused. The recommendations on the organization of the training process, using a mix of stimulating emotional and sports-effectiveness components, development of motivational attitudes, interest in sports among young wrestlers are proposed by the author.
Опис
Ключові слова
вільна боротьба, молодші школярі, інтерес, мотивація, діяльність, активність, навчально-тренувальний процес, wrestling, junior pupils, interest, motivation, activity, educational and training process, primary school
Бібліографічний опис
Саєнко, С. О. Психологічні передумови формування інтересу до вільної боротьби у молодших школярів [Текст] / С. О. Саєнко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 168–174.