Формування предметної компетентності в учнів профільних класів на уроках біології

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті аналізується компетентнісний підхід як важливий засіб модернізації змісту середньої освіти; структура, шляхи формування предметної компетентності як чинника ефективності навчання біології на профільному рівні. Предметна компетентність розглядається як особистісна інтегративна характеристика, що є фактором розвитку творчої особистості учнів, їхніх інтелектуальних здібностей, зазбезпечує підготовку до подальшої професійної освіти. Розкриваються психолого-педагогічні умови формування предметної компетентності учнів.
The author of the article touches upon the problem of the competence-based approach as an important factor of the contents of secondary education, its structure, the ways of forming substantive competence as conditions of efficiency of teaching of biology in specialized classes. The substantive competence is considered as a personal integrated characteristic which is the main condition of creative personality pupil’s development, their intellectual capacities, skills of self-education, preparation for further professional education. The author reveals psychological and pedagogical conditions of forming substantive competence.
Опис
Ключові слова
компетентнісний підхід, предметна компетентність, вчитель біології, профільні класи, competence approach, substantive competence, teacher of biology, pupils of specialized classes
Бібліографічний опис
Генкал, С. Е. Формування предметної компетентності в учнів профільних класів на уроках біології [Текст] / С. Е. Генкал // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 127–135.